torsdag 24 juli 2008

Ett klick för skogen

Småbarnsmamman och bloggaren på Frisk Ekonomi stödjer gammelskogar genom att klicka varje dag http://friskekonomi.blogspot.com/2008/07/vlgrenhet-som-inte-kostar-er-ett-dugg.html .

Det gör även jag.

Så skulle kanske också du kunna göra?

Initiativet www.ettklickförskogen.se går ut på att rädda gammal anrik skog från avverkning, och därmed bevara den för all framtid för våra nästkommande generationer. Initiativet är i mina ögon föredömligt, och jag har varit en regelbunden klickare den senaste månaden.

Mvh David

2 kommentarer:

tinajo sa...

Vad glad jag blir - jag hoppas verkligen de hinner få ihop pengarna. I Sverige har vi en väldig rikedom när det gäller natur, den måste vi bevara...

tinajo sa...

Såg förresten att jag glömt lägga till dig i min länklista, men nu är du där. :-)