måndag 2 juni 2008

Basta mera

Var inne i stan idag och träffade en mycket god tjejkompis till mig. Vi käkade pizza på ett café som låg på söder, teverne tror jag det hette, och låg vid nytorget. Vädret var helt underbart, även om jag varit lite dåsig efter ett tag.

Alla känner nog stundtals ett visst behov av att vara för sig själv, och kunna samla sina egna tankar under avslappnade former. Jag har hittat ett sätt att göra detta på, som passar mig utmärkt. Jag har alltid älskat att basta, och i och med att det hus vi flyttade in i för nästan två år sedan nu har en bastu, så har jag kunnat använda den som såväl avslappningsmoment som tankesamlare. Bastubad är något jag verkligen kan rekomendera. Själv ska jag ta mig en bastu nu. Godnatt med er!

Mvh David

2 kommentarer:

Admin sa...

Tevere tror jag den heter. De har goda pizzor!

David sa...

Indeed, sjukt bra pizzor och fett mysigt ställe. Skulle definitivt gått dit titt som tätt om jag bodde i närheten.

Mvh David