fredag 2 januari 2009

The Snowball

Efter ett mindre missöde blev min Snowball-bok försenad, jag fick den dock lyckligtvis på julafton.

Boken handlar om världens rikaste man, Warren Buffet, och är en biografi som på ett omfattande sätt och i mestadels kronologisk ordning går igenom Buffets liv från liten pojk till stor pojk med mycket pengar.

Jag var redan fascinerad av Buffet, så oavsett vad boken hade gett mig hade jag förmodligen varit nöjd så länge jag blivit mer insatt i Buffets liv, men faktum är att boken är väldigt välskriven och omfattande. Boken rekomenderas mycket varmt, precis som allt annat man kan komma över i Buffet-väg.

Mvh David

2 kommentarer:

Forex Trading sa...

Hunnit läsa boken än? Den är grym kan jag bara säga!

David sa...

Jadå, hade läst klart den när jag skrev inlägget. Streckläste mer eller mindre boken.