torsdag 10 april 2008

Studentskiva!

Så bar det iväg till studentskiva idag. Temat är "mitt drömjag", jag tänker faktiskt klä ut mig till en sångare - men det är tveksamt om många känner igen mig.

Freddie Mercury, jag saknar dig.

I andra nyheter så har jag har gått runt och känt mig nöjd hela dagen över att ha kommit över mer aktier i ett sådant kvalitetsföretag till vrakpris. Det här med känslor är farligt, men jag brukar tillåta mig själv en klapp på axeln när jag känner att jag verkligen köpt något riktigt bra för väldigt lite pengar (jag kände likadant när jag köpte Singstar).

Mvh David

5 kommentarer:

Admin sa...

Ha så skoj! Håller med om att Freddie Mercury var cool.

Low sa...

Känslor är farligt säger du, att bli känslomässigt engagerad eller känslan av att ha gjort något bra?

/Low

David sa...

Alla känslor är farliga, ifall de påverkar ens omdöme det minsta. Det är ju helt naturligt att ha känslor, men man får göra sitt bästa och kontrollera dem när det behövs.

Mvh David

Anonym sa...

http://www.minstudent.se Bokade ni er studentskiva eller studentflak via de?

David sa...

Nej.